خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/08/15 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
کعبی مطرح کرد:

انتقاد از ارائه وام های قرض الحسنه بانکی/میزان تسهیلات قرض الحسنه افزایش یابد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم از وضعیت ارائه وام های قرض الحسنه  رضایت ندارند،گفت:شفاف سازی بانک ها در زمینه استفاده از منابع قرض الحسنه نقش مهمی در جذب سپرده های قرض الحسنه دارد.

عامر کعبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره وضعیت ارائه وام های قرض الحسنه بانکی گفت: توجه به سنت پسندیده قرض الحسنه نکته مهمی است و در این راستا باید بانک ها توجه بیشتری به این موضوع مهم کنند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:باید پذیرفت مردم از وضعیت ارائه وام های قرض الحسنه  رضایت ندارند این در حالی است که بخشی از اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی به دریافت وام ها قرض الحسنه برای انجام اموری مانند رسیدگی به مشکلات مالی و پرداخت هزینه های درمانی نیاز دارند.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به تورم شدید و گرانی اجناس در ماه های گذشته،وام های محدود 2 الی 5میلیون تومانی قرض الحسنه که برخی از بانک ها برای رفع بخشی از مشکلات مالی اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی، پرداخت می کردند، کفایت نمی کند و باید میزان تسهیلات افزایش یابد.  



شفاف سازی بانک ها در زمینه استفاده از منابع قرض الحسنه نقش مهمی در جذب سپرده دارد



کعبی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:سپرده های قرض الحسنه بانک ها، ظرفیت مناسبی برای ارائه وام قرض الحسنه است و نباید این منابع در بخش های دیگر به عنوان تسهیلات پرداخت شود.



وی ادامه داد:شفاف سازی بانک ها در زمینه استفاده از منابع قرض الحسنه نقش مهمی در جذب سپرده های قرض الحسنه دارد و باید به این نکته مهم توجه شود.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:بانک ها نباید در زمینه ارائه وام های قرض الحسنه و خرد سخت گیری کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 266029
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار